Jump to content
Annons

Sångare / Sångerska sökes till potentiell Mello låt 2020


kalleg

Recommended Posts

Hej!

Jag insåg att jag kanske la upp mitt första ämne i fel kategori. Nytt försök här

Jag Skriver låtar på min fritid och köpte precis ny gitarr och med den a kom också inspiration. Skrivit upp emot 5 låtar nu och känner att några av dom är potentiellt material till mello. Dock kan jag inte sjunga överhuvudtaget men känner ändå att texten och musiken är för bra för att bara försvinna bort. Pma eller maila mig gärna så kan jag skicka ett sample på hur det låter hittils så kan ni själva välja om ni skulle vara intresserade. Tveka inte att skriva om ni har ideer eller mm.

Min mail är

KGmusik99@gmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om du inte hittar sångare eller andra att samarbeta med här så kan det kanske vara en bra idé att anlita någon som kan det som du behöver hjälp med.

Jag själv brukar anlita sångare via Soundbetter och liknande tjänster. En del är riktigt jäkla bra. Det kostar en del naturligvis och det kanske du inte är beredd att lägga ut på ditt material i det här skedet.

Men om du går för Mello behöver du få ditt materialet att låta riktigt bra och du behöver använda en bra sångare.

Kul att du har fått inspiration! 🙂 Alltid inspirerande att läsa om personer som hittar den.

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...