Jump to content
Annons

Hjälp värdera min gitarr


Monny31

Recommended Posts

Hej! Hoppas någon kan hjälpa mig.

jag har en elgitarr jag vill sälja men vet inte vad jag ska sätta för pris. Det är en Yamaha sg 700s. Serienummer: 8FM1047. Gitarren är dock sliten på utsidan. Den har lite repor, alla volymknapparna är inte hela (men fungerar) samt lite lack har lossnat. 

Om någon kan hjälpa mig, skriv gärna på Facebook, där kan jag skicka bilder på den. Monica Bäckström. 

8119168F-7F65-4A1D-A5BF-C3F987AEA7DE.jpeg

Redigerat av Monny31
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Du reggar dig här och vill att folk ska skriva till dig på facebook?  Varför reggar du dig ens här då när du kunnat ställa frågan på något musikställe på fb direkt?

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, Die Hard said:

Du reggar dig här och vill att folk ska skriva till dig på facebook?  Varför reggar du dig ens här då när du kunnat ställa frågan på något musikställe på fb direkt?

Jag menade att man kan skriva till mig för fler bilder, kunde enbart lägga ut en bild i detta inlägget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla på Ebay och jämför utifrån skicket. Jag tror jag gav en 5-7000 spänn ny för min Les Paul på den tiden, kommer inte 100% ihåg men där nånstans. Jag tror din låg ungefär samma men vet ej det heller till 100. 

För att jag skulle reflektera max några tusen dessvärre. 

Jag köpte den här för 2410 spänn ny i år som jämförelse.

 

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...