Jump to content
Annons

Uppdatering av en stagebox midas dl153


edion

Recommended Posts

Hejsan! Mitt första inlägg här på forumet hoppas det hamnar rätt. 

Jag har två st stageboxar från midas DL153 och nu försöker jag uppdatera dessa med ny firmware. Det som är problem är att när jag ska köra programmet Midas IO updater på min dator med win10 så vägrar programmet att starta. Får inget felmeddelande utan det går bara inte igång. Har läst den read me fil som följer med och ställt in önskat ipnr som dom säger man ska göra men de hjälper tyvärr inte. Nu hoppas jag att någon här kan hjälpa mig med detta. Tack på förhand. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Jepp det vet jag och ja jag e inloggad som administratör på datorn jag försöker köra det på. Det är ju installerat själva programmet men när man ska starta det så händer bokstavligen inte ett skit. Får inte ens upp det som en process som e startad.   Ska absolut kolla upp länken och testa vidare, kanske är det lösningen vilket vore riktigt skönt om så var fallet.

Redigerat av edion
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, peterT said:

Förresten. Vad använder man en  Midas DL153 till? Är det i studion, eller är det i pa samanhang också?

Vet folk som använder den i studion men tror det mest är PA användning å just den boxen. Men som sagt den används i alla miljöer vad jag kan förstå

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...