Jump to content
Annons

Cubase 50%


Die Hard (oregistrerad)

Recommended Posts

Die Hard (oregistrerad)

Om man tänkt skaffa Cubase så finns det ingen bättre tid än nu när Steinberg firar 30 år. Om man som undertecknad skippade senaste uppdateringen till 10:an och är kvar på 9.5 så är det verkligen dags att köpa uppdatering för endast 473:- och låta bli installera den tills 10.5 kommer och får den gratis. Läs mer på: https://new.steinberg.net/cubase/celebrate/

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)
20 timmar sedan, luddeandersson said:

Ersätts den gamla versionen om man uppgraderar, eller får man behålla den? Dvs, kan jag öppna mina låtar med min 8.5 artist även efter att jag uppgraderat till 10 pro? Frågar utifall det skulle bli problem med uteblivna vst-instrument, effekter och annat. 

Det går utmärkt öppna äldre projekt i  10:an.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
On 5/10/2019 at 10:24 PM, Die Hard said:

Om man tänkt skaffa Cubase så finns det ingen bättre tid än nu när Steinberg firar 30 år. Om man som undertecknad skippade senaste uppdateringen till 10:an och är kvar på 9.5 så är det verkligen dags att köpa uppdatering för endast 473:- och låta bli installera den tills 10.5 kommer och får den gratis. Läs mer på: https://new.steinberg.net/cubase/celebrate/

Hej!

Jag har köpt Cubase 10 (ej upgradering från tidigare version utan förstagångsköp) men undrar om jag väntar med att installera till tills 10.5 kommer ut, slipper jag updateringskostnaden då? Alltså kan jag spara min aktiveringskod och bida min tid helt enkelt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ja precis det kan du och får 10.5 gratis. Det är runt november-december som de brukar släppa nästa halva, dvs nu 10.5. Bara aktivera den du har då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Bara ha tålamod i ca ett halvår som gäller. Köpte uppdateringen för 10:an så får hoppas att 10.5 kommer med bra saker som var värt att vänta på. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
8 hours ago, Die Hard said:

Ja precis det kan du och får 10.5 gratis. Det är runt november-december som de brukar släppa nästa halva, dvs nu 10.5. Bara aktivera den du har då.

.5 releaser brukar vara lite mindre och billigare. Så varför vänta...

Link to comment
Dela på andra sajter

5 hours ago, pme said:

.5 releaser brukar vara lite mindre och billigare. Så varför vänta...

Jag har inget akut behov av Cubase använder Reaper mest ändå så kan lika gärna vänta.

0.5 updateringarna brukar vara stabilare har jag för mig så då kan jag från 10.5 börja updatera 1 ggr per år om det visar sig att jag börjar använda Cubase mer än Reaper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)
9 timmar sedan, pme said:

.5 releaser brukar vara lite mindre och billigare. Så varför vänta...

Nja nu har ju faktist Steinberg höjt sina priser. Och varför betala, även om det är frågan om 500:-, när man kan hoppa över få två till priset av en. Sen tyckte jag inte att 10:an innehöll så mycket nytt som var värt uppdatera för så hoppas att 10.5 innehåller än mer nytt.

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...