Jump to content
Annons

Några nyheter på forumet


Björn Olsberg

Recommended Posts

Hej! Som du säkert har märkt så har det blivit några förändringar på forumet i samband med flytten som har gjorts det senaste dygnet.

I samband med flytten gjordes en hel del underhåll vilket även har inneburit att vissa funktioner i nuläget inte finns, men vi jobbar aktivt med att färdigställa arbetet efter flytten.

En ganska uppenbar förändring är att vi har installerat ett nygammalt språkpaket (det som forumet använde tidigare) och som jag delvis har uppdaterat. Vi är medvetna om att det återstår en hel del översättning, men vill så klart inte hålla sajten stängd för en sådan sak.

Rapportera gärna i den här tråden om det är något som inte fungerar så skriver jag upp det i vår backlog.

Ha nu en trevlig Valborg! 🔥🧯

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

F*n, spottade nästan ut Valborgspilsnern när jag såg ett självsignat cert för localhost (detaljerna om man grävde lite till gjorde inte att det kändes så mycket bättre och seriösare heller 😄). Så det kan bli när man varit frånvarande en vecka eller nåt.

Aja, men då återgår jag till pilsnern då ordningen verkar ju vara återställd...

Trevlig Valborg!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...