Jump to content
Annons

Mitt första släpp! Lyssna gärna


MrRomero

Recommended Posts

Tja!

Vore kul om ni ville kolla in mitt första släpp "Heartbeat" som jag producerat, skrivit, mixat och masterat själv, sången står en bekant för dock.

Har läst studio forum i ett ex antal år, sen jag var 13 år och idag är jag i 25 årsåldern. Jag har lärt mig massa härifrån,  jag är främst en gitarrist som lirat massa band mellan alla dessa år, mest indierock, men är uppvuxen med 80-talsrock, Guns N' Roses bl.a och housemusik som Avicii.

Men på senaste har jag lärt mig att producera och spela in mera själv så vore kul att posta resultatet här.

Men som ni märker, jag har en del blandade influenser så att säga och det kanske märks i låten, hoppas ni gillar den!

Allt gott!

/Andrez R

Redigerat av MrRomero
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Helt ok! Kanske lite väl lite innehåll för min smak. Kunde gärna varit lite mer text och nyanser i prodden. Sen tror jag det skulle vara mer emphasis på heart och beat, dvs att det är två olika ord som det borde vara så som texten är skriven. Man kunde nog lekt med texten på så vis, en del kunde varit heart beat och något annan text kunde varit just heartbeat. Typ i hear my heartbeat, you make my heart beat. 

 

Ändå go känsla, lite Kygo sådär. Så jobba på 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, crillemannen säger:

Helt ok! Kanske lite väl lite innehåll för min smak. Kunde gärna varit lite mer text och nyanser i prodden. Sen tror jag det skulle vara mer emphasis på heart och beat, dvs att det är två olika ord som det borde vara så som texten är skriven. Man kunde nog lekt med texten på så vis, en del kunde varit heart beat och något annan text kunde varit just heartbeat. Typ i hear my heartbeat, you make my heart beat. 

 

Ändå go känsla, lite Kygo sådär. Så jobba på 🙂

okej tack för feedback ska tänka på det inför nästa låt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...