Jump to content
Annons

Produktions polare sökes


arkade

Recommended Posts

Typ 23848:e tråden jag skapar angående detta, men försöker igen.

 

Jag är en kille på 22 år. De senaste åren har jag hållt på väldigt mycket med kompositioner och det är min starkaste sida. Jag har väldigt många komp som enligt mig har väldigt hög klass. Dessvärre inga släppta produktioner då jag inte velat släppa något jag inte tyckt varit färdigt, samt att jag tappat mycket motivation av att inte ha några kontakter inom musiken.. Har endast jobbat ensam.

 

Jag diskriminerar inte någon musik utan jag lyssnar på det mesta och är intresserad av att pröva på det mesta, eller skapa något unikt! 🙂 

 

 

Vore bra att ha en polare som man kunde bolla ideer med, eller skapa någonting ihop med. Fördel om du också använder FL Studio. 

Jag kan min DAW väldigt bra, och jag har kunskaper med hårdvarusynthar (främst sylenth1).. Börjat lära mig lite Spire nu också!

Jag har tillgång till det mesta jag kan tänkas behöva när det gäller synthar, samplade instrument osv. 

Jag kör helst direktkontakt via direktmeddelanden ELLER röstmeddelanden, och eventuellt teamviewer för att göra det enklare. Inga mail....

 

Hör gärna av er.

Redigerat av arkade
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
Annons

Hej Arkade,

Jag är en kille på 23 år som har producerat lite mer än ett halvår nu och jobbar i FL studio som DAW, jag skulle lätt vara på att se om vi skulle kunna skapa något tillsammans eller ge varandra feedback beroende på vad för musikgenre du skapar musik inom?

Jag producerar mestadels hip hop och trap beats i dagsläget men lyssnar på en rad olika musik genrer.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...