Jump to content
Annons

feedback på låt tack :D


Recommended Posts

Annons

Det låter bra, du har ett jävligt skönt sound och jag gissar var du delvis får din inspiration ifrån. Samma person som även jag och många andra får sin inspiration ifrån som en gång i tiden också letade feedback på detta forum och som dessvärre lämnade oss på tok för tidigt.

Är inte den bästa på att ge kritik och feedback om vad som kan förbättras, möjligtvis att lite vocals & sång skulle piffa upp. Lite chops och kanske någon sång i breaket osv.

Keep up the good work man! ??

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Christoph Henry säger:

Det låter bra, du har ett jävligt skönt sound och jag gissar var du delvis får din inspiration ifrån. Samma person som även jag och många andra får sin inspiration ifrån som en gång i tiden också letade feedback på detta forum och som dessvärre lämnade oss på tok för tidigt.

Är inte den bästa på att ge kritik och feedback om vad som kan förbättras, möjligtvis att lite vocals & sång skulle piffa upp. Lite chops och kanske någon sång i breaket osv.

Keep up the good work man! ??

kul att du gillar det, kan testa o fiffla lite med vocal chops o se om de blir bra 😄 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...