Jump to content
Annons

feedback på låt tack :D


Recommended Posts

Annons

Jag säger som jag brukar säga.. Sådan här musik (och musik  i allmänhet) utan sång säger mig inte så mycket.  Allt handlar om toplinen i popmusik. I alla fall för mig. Så kom tillbaka när du har demo sång så blir det lättare att säga något (y) 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du postar låten klockan 12 en vardag och förväntar dig svar till kl 7 på kvällen!? 😄 

Vanligt folk jobbar, kommer hem och lagar middag den tiden. Medan du väntade kunde du istället t ex lagt kommentarer på liknande producenter, måste vara minst 4-5 stycken här som proddar samma genre. Ni får bilda ormgrop 🙂

Jag har inte mycket att komma med annars. Tycker det du gör låter bra, du ligger på helt rätt bana. Fortsätt så! Trist med ofärdiga låtar bara...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, candybag säger:

Du postar låten klockan 12 en vardag och förväntar dig svar till kl 7 på kvällen!? 😄 

Vanligt folk jobbar, kommer hem och lagar middag den tiden. Medan du väntade kunde du istället t ex lagt kommentarer på liknande producenter, måste vara minst 4-5 stycken här som proddar samma genre. Ni får bilda ormgrop 🙂

Jag har inte mycket att komma med annars. Tycker det du gör låter bra, du ligger på helt rätt bana. Fortsätt så! Trist med ofärdiga låtar bara...

 

tack för svar :D, kul att du gillar det, jobbar på hela verisionen nu faktiskt, har inte hittat något bra ställa att få acapellas från doc eller hur man pitchar den i rätt ton art, tänkte inte på att jag postade så tidigt, dom andra hade fått så många svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej du! Refrängen elr droppet där är ju riktigt nice! Som nämnts, det är himla svårt att säga något innan om hur det egentligen låter/kan låta då det uppenbarligen ska var sång där. 

Istället för att leta acapellor kan du ju kolla in om någon vill sjunga, kolla in en reddit-tråd som heter needvocals. Tips. 🙂 

Lycka till med låten! 
Joanna


 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...