Jump to content
Annons

Återvända och avsluta äldre material? Samt konstruktiv kritik & tankar kring era "surdegar" som ej raderas från disken


Mr NoManners

Recommended Posts

Tänkte prova något jag inte gjort tidigare med ett av de många oavslutade, och i vissa fall knappt påbörjade doodles i ljudform som vi alla bär med oss på våra diskar genom livet. 

För mig kan dessa orsaka ångest till en viss nivå där jag sneglar på filmappen och detta kan vara bara dagen efter jag påbörjade projektet / demot. Här har aldrig tiden varit en vän för mig, nej sörru! Ju mer tid går desto svårare får jag att återvända. Jag har benat ut för min del att det till stor del handlar om vilken sinnesstämning, humör jag befann mig när fröet lades. 

Så är jag inte riktigt där jag var knappt ett dygn tidigare, ja då finner jag mig inleda något helt annat. 

Denna har haft drygt tre år på sig att jäsa och nu tänkte jag be om era åsikter och baserat på dessa så kommer jag antingen att fortsätta på spåret. Eller om tungvikten lutar åt andra hållet faktiskt radera den från disken. 

Emotser med spänning att höra era tankar kring detta korta metall stycke som fallit hopplöst för melodier.

Ber om ursäkt för att jag klipper in länken här i ovetskap om den inte blir fin och inbäddad, som jag sett andra lyckats göra. 

Väl mötta!

 

 

Redigerat av Mr NoManners
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kolla på den här och se om du också känner igen dig ...

och förresten : Universum är en serie av moment, man kan inte går tillbaks, det kan som bäst blir likartad men aldrig identiskt.

Sjysst 'frö' förresten ... är en nice inspiration till mer ...

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...