Jump to content
Annons

Sångerska finnes


Iza weidenhag

Recommended Posts

Hej!

Jag heter Iza weidenhag och har sjungit i olika forum sedan jag var liten.

Just nu har jag ett projekt tillsammans med min bror där vi kör covers 

på rock/pop/countrylåtar.

Jag är jättesugen på att samarbeta med andra musiker, gärna i ett band, eller om du är låtskrivare och behöver en sångerska. 

Jag skickar med ett youtube-klipp så kan ni höra hur jag sjunger.

Hör av er om intresse finns!

mail. Weidenhag@yahoo.se

 

Redigerat av Iza weidenhag
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Intressant röst. Har ingen låt som den skulle passa på just nu tyvärr. Men jag kanske försöker skriva en sådan om jag hinner. Hör av mig i så fall så får vi se om du gillar det jag skrivit. Funkar texter på svenska för dig? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är bara en glad amatör dom gillar att skriva, så förvänta dig inga mästerverk. När det kommer till mitt låtskrivande så är det oftast mina texter folk gillar. Sedan så är det många som mina låtar bättre än jag själv gör dem, men det är just det jag gillar med samarbeten. 

Kommer inte åt mitt Sound Cloud just nu. Eller jag kommer inte åt rätt SoundCloud snarare. Försöker få tillgång till det igen. Har inte postat något där på flera år men jag har några demon där som skulle kunna vara sådant som jag känner att vi skulle kunna jobba med. Själv sjunger jag så otroligt dåligt att jag måste hålla ganska raka melodier,  men har inget emot sångare som gör om dem en smula och får dem att passa sin personliga stil heller. 

Men för att var extra tydligt så är mina texter min starka sida, medans mina låtar drabbas av min värdelösa sångröst. Ska se om jag hittar något jag kan lägga upp här. Eller se om en polare jag skrivit åt är OK med att jag lägger upp sådant hon tolkat av mig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Iza ... 

Det hörs att både du och din bror är kompetenta musiker lätt kanon bra. Vad jag kan erbjuda är en uppsjö av låtar och även ett band. 

Om du går in på spotify och söker på kent ericsson eller 7 horses high så bör du finna 3 låtar där. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...