Jump to content
Annons

söker musiker i skåne!


ineedhelp

Recommended Posts

Hej!
 

Jag söker ljudtekniker som brinner för att få en ren mix och inte rädd att testat nya saker, jag söker musikproucenter  som älskar att musik att göra beats mer än något annat. 
Mitt ända syfte med detta inlägget är att sammarbeta och lära känna andra musiker. 

Jag själv producerar musik och har gjort det i 7 år För tillfället jobbar jag med en svenska artist där vi både skriver åt honom samt åt andra artister.

är du intresserad så hör av dig till mig helst på min mejl!


Vill helst inte dela min låtar men väljar att dela denna då den är från 2017



Mvh Ben

EDIT* Ursäkta den dåliga grammatiken...killen med dyslexi.

Redigerat av ineedhelp
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Hej! Vi är 2 killar från Skåne som håller på med musik. Vi försöker blanda Hip Hop med andra musikstiler och gillade låten som du har delat här. Hör av dig gärna, vi är öppna för att samarbeta med dig. Med tanke på att vi är nybörjare så har vi en stor del att lära oss av dig men ambitionerna finns.

Redigerat av Zariver
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Alltid öppen för sammarbeten runt skåne. Det possitiva att bo nära är att man lättare kan pepptalka och hjälpa varandra för att göra hits. Har hållt på med musik på hobbynivå sen 90-talet, men har fått mersmak att få ut musik på musiktjänster som Spotify mfl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...