Jump to content
Annons

Söker manlig sångare till färdiginspelade låtar


Fredrik Osterman

Recommended Posts

Hej!

Jag heter Fredrik och är en musiker, låtskrivare och mixare som bor i Stockholm. Jag tänkte spela in några låtar och behöver därför en kompetent manlig sångare som vill sjunga på låtarna. Spelar alternativ rock/ poprock.

För samples av några låtar som jag själv skrivit och spelat in: 

Någon som är sugen på att sjunga? 😄

//Fredrik

070-3626658

fredrikostermann@gmail.com

Redigerat av Fredrik Osterman
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
På 2019-02-17 på 17:55, Fredrik Osterman säger:

Hej!

Jag heter Fredrik och är en musiker, låtskrivare och mixare som bor i Stockholm. Jag tänkte spela in några låtar och behöver därför en kompetent manlig sångare som vill sjunga på låtarna. Spelar alternativ rock/ poprock.

För samples av några låtar som jag själv skrivit och spelat in: 

Någon som är sugen på att sjunga? 😄

//Fredrik

070-3626658

fredrikostermann@gmail.com

Hej! Låtarna låter riktigt bra tycker jag. Vilken typ sångare hade du tänkt dej? Själv har mitt hjärta i västkust/soulpop. Mattias 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, Kanutus säger:

Hej! Låtarna låter riktigt bra tycker jag. Vilken typ sångare hade du tänkt dej? Själv har mitt hjärta i västkust/soulpop. Mattias 

Hej! Vad kul att du tycker det 🙂 Jag vet faktiskt inte riktigt vilken sångare jag hade tänkt mig. Någon som kan sjunga och är uppen för samarbete. Min stil är väl som sagt poprock/alternativt, tänk Coldplay/U2/Keane/Kent etc. Är du intresserad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...