Jump to content
Annons

Här kommer en till låt jag kämpat med :)


Bresho

Recommended Posts

Annons
2 timmar sedan, Christoph Henry säger:

Bra jobbat, finns inte så mycket mer att säga än att det låter bättre och bättre för varje låt som släpps och det är precis så det ska vara! 🙂

Nu är jag inte den bästa på att ge kritik på vad som kan förbättras så det lämnar jag över åt någon annan.

Bra arrangering av låten! ?

Tack så hemskt mycket! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, candybag säger:

Låter bra, men tycker super saw:en kan sluta helt vid 2:04. Låter snyggare om den inte följer med in i breaket, använd någon effekt istället om du vill brygga mer?

Typ samma sak i outrot 🙂

haha kände det jag med!. Varje gång jag släpper en låt så hittar jag alltid nåt jag skulle förbättrat innan släpp 😛 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, Bresho säger:

haha kände det jag med!. Varje gång jag släpper en låt så hittar jag alltid nåt jag skulle förbättrat innan släpp 😛 

Det är därför du ska komma hit INNAN du laddar upp nåt på soundcloud 🙂 Eller ha is i magen och inte släppa direkt när du känner dig "klar."

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, candybag säger:

Det är därför du ska komma hit INNAN du laddar upp nåt på soundcloud 🙂 Eller ha is i magen och inte släppa direkt när du känner dig "klar."

Haha jo jag vill ju det men måste förminska filen för att kunna göra den nedladdningsbar här på sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...