Jump to content
Annons

Producent och låtskrivare söker sångerska för samarbete


Dcembr

Recommended Posts

Hej!

Mitt namn är Fredrik och jag är 31 år. Jag producerar och skriver elektronisk musik, allt från melodisk house till elektronisk rnb. Men just nu ligger fokuset mest på kommersiell melodisk house.

Jag är sedan ca 1,5 månad bosatt i göteborg, så jag söker en sångerska som är bosatt i gbg eller i närheten av göteborg.

Om intresse finns så hör av dig så skickar jag nått smakrov på nån låt!

Mvh

Fredrik 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej Lia! :) 

Nej, inte riktigt än..

Jag kan skicka några länkar till dig. De två första är två låtar jag jobbar på just nu (skickar dem instrumentala ) , de ligger väl under genren kommersiell melodisk house skulle jag säga. Sen den tredje är en mer avskald houselåt som jag gjorde för ca 1,5 år sedan skulle jag tro. All är mixar, dvs ej mastrade än. 

Jag proddar, komponerar och skriver.

Hoppas du gillar stilen! 

Mvh

Fredrik

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Du är grym! Jag gilar alla tre! 

Jag gör lite av allt. Skriver text, spelar instrument, producerar, sjunger och dansar. Indie, soft rock. Jag släppte ett album i Usa år 2003, Dance of the bears. Egna kompositioner alla låtar från det. År 2013 släppte jag mitt andra album, fast bara digitalt, Southwestwards heter det, också egna låtar. Nu ska jag snart släppa ett annat album som jag gjort med två musiker från Vänersborg där jag bor. 

Jag arbetar i Göteborg som bussförare må-fre.Jag har något som skulle passa till schlager inför nästa år och det måste vara färdigt innan september om man vill skicka in bidraget!

Hur som helst måste jag gratulera dig för din musik! Den värmer hjärtat.

Vi hörs.

Lia77

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...