Eric Ivy Posted February 9, 2019 Report Share Posted February 9, 2019 (edited) Hej! Söker en låtskrivare (gärna textförfattare och topliner med) att jobba med. Du får gärna sjunga för att göra demo-processen enklare. Jag är själv främst producent och "programmerare" men även låtskrivare på kanten. Jag vill att vi ska skapa musik som ska in på radion (Pop, Rnb, Alternativ Pop, you name it!). Har kontakt med skivbolag ifall samarbetet skulle lyckas och då kan jag pitcha låtar till dom. Här är en låt jag skrivit och producerat tillsammans med en annan. Jag står för Inspelning, mix, produktion och "programmerandet". Mvh Edited February 17, 2019 by Eric Ivy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Ivy Posted February 28, 2019 Author Report Share Posted February 28, 2019 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
-k9- Posted February 28, 2019 Report Share Posted February 28, 2019 (edited) Skriver gärna texter om du behöver det. Föredrar lite mera "poetiska" eller berättande texter som andra sedan får tonsätta. Men är inte främmande för skriva texter som ska passa till en färdig melodi heller, även om man får sitta och räkna stavelser och se till texten får ett bra flyt även om den kanske blir mindre poetisk. Har du någon melodi du vill ha text på så kan vi testa om det funkar. Eller om du vill ha texter att sedan tonsätta så funkar det med. Hör av dig i så fall. Edited February 28, 2019 by -k9- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leila Posted March 1, 2019 Report Share Posted March 1, 2019 Hej, jag skriver lyrics kan skicka dig lite material?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaMusic Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Hej! Precis vad jag söker! Hur gör jag för att skicka låtar till dig för påseende? Mvh Anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik dP Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 (edited) Ditt 30 sekundersklipp är rätt bra (har inte Spotify). Edited November 5, 2021 by Erik dP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ida-90 Posted April 18, 2020 Report Share Posted April 18, 2020 (edited) Hej! Du kanske inte söker någon nu. Det är ju över ett år sedan. Men om du gör det så sjunger jag och skriver låtar. det som behövs är ett samarbete som producerar. Så är du intresserad så hör gärna av dig så kan jag skicka pianoversioner. / Ida Edited April 18, 2020 by Ida-90 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehh Posted November 5, 2021 Report Share Posted November 5, 2021 Hej! Vet inte om detta är aktuellt längre? Jag skriver bara på svenska. Är du intresserad av det? Vänliga hälsningar ehh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts