Jump to content
Annons

Söker Låtskrivare att jobba med


Eric Ivy

Recommended Posts

Hej!

Söker en låtskrivare (gärna textförfattare och topliner med) att jobba med. Du får gärna sjunga för att göra demo-processen enklare.
Jag är själv främst producent och "programmerare" men även låtskrivare på kanten.
Jag vill att vi ska skapa musik som ska in på radion (Pop, Rnb, Alternativ Pop, you name it!).
Har kontakt med skivbolag ifall samarbetet skulle lyckas och då kan jag pitcha låtar till dom.

Här är en låt jag skrivit och producerat tillsammans med en annan. Jag står för Inspelning, mix, produktion och "programmerandet".



Mvh

Redigerat av Eric Ivy
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Skriver gärna texter om du behöver det. Föredrar lite mera "poetiska" eller berättande texter som andra sedan får tonsätta. Men är inte främmande för skriva texter som ska passa till en färdig melodi heller,  även om man får sitta och räkna stavelser och se till texten får ett bra flyt även om den kanske blir mindre poetisk. 

Har du någon melodi du vill ha text på så kan vi testa om det funkar. Eller om du vill ha texter att sedan tonsätta så funkar det med. Hör av dig i så fall. 

 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 år senare...

Hej!

Du kanske inte söker någon nu. Det är ju över ett år sedan. 
Men om du gör det så sjunger jag och skriver låtar. 
det som behövs är ett samarbete som producerar.

Så är du intresserad så hör gärna av dig så kan jag skicka pianoversioner. 
/ Ida 

Redigerat av Ida-90
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...