Atomic Frank 0 Posted January 3 Hej, Söker mixare med smak för alternativ/rock musik. Det skulle vara en låt till och börja med, och om allt fungerar bra finns möjlighet till fortsatt samarbete. Om ni är intresserade, skriv gärna vad ni tar i pris och länka gärna en referens låt som ni tidigare mixat. Ha det, Atomic Frank Quote Share this post Link to post Share on other sites
Casperfren 87 Posted January 3 (edited) Hej! Jag är intresserad. Denna har jag producerat, spelat in, editerat, mixat mastrat. https://open.spotify.com/track/1M7VYlRh3jw7nIK3zfKyjU?si=Q4k6N7u6S2CWhcVkyv8Sdg Skriv PM till mig om ni är intresserade på facebook eller här på sidan så kan vi ta pris osv då Mvh Casper Edited January 3 by Casperfren Quote Share this post Link to post Share on other sites
martones 0 Posted January 5 Hej! Jag är definitivt intresserad! Alternativ/rock är verkligen en genre jag gillar att arbeta med www.studio5a.eu (hemsidan uppe inom kort) Skicka gärna PM eller till info@studio5a.eu för referens samt pris. Ha det gott! /Martin Quote Share this post Link to post Share on other sites