Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
SyncEmotions (oregistrerad)
On 11/2/2019 at 1:05 PM, SyncEmotions said:

atla ska komma hit istället kanske med sitt skrivande, annars hon förstör tråd.

 

njah... eller skapa musik?

i övrigt hur stor toleransgräns egentligen är det här om det händer att personen (oavsett man eller kvinna) attackerar eller börja klara sina personliga bråk i forumet med mig?!

On 11/2/2019 at 1:15 PM, Neosus said:

Det är inte okej om man beter sig som en svinaktig idiot oavsett kön. 

On 11/2/2019 at 8:00 PM, CHAE said:

...eller så tar man det i PM.

Sant.

😆

 

NEOSUS, vet du vad blev i slut vad hände? Jooodåå.. Det ÄR okej om tjej beter sig som en svinaktig idiot. (och just nu det var kvinna). Det tolereras. Medan jag fick höra "låt bli! Dra undan!"

i den "experiment. bakgrund-melodi kombination lek" och börjar sitt personliga kriget. Hon ljuger, överdriver, ... Medan ändå jag fick höra att "låt blir, gå vidare" från admin!

Så javisst, Neosys... Det hände en dubbelmoral där svinaktiga idioter går före. Kan inte veta om det hade något med "tjejer har alltid rätt" att göra, men DUBBELSTANDARD finns. 

Det finns ju zillion sådana situationer att där tjej ljuger den slutar till killarna väldigt illa för att samhället tar automatiskt sida för tjejens fördel.

Så hejdå kamrater, visserligen är jag i fel forum om sådana saker händer här. fy tusan!

OCH...  det är inte  första gång som händer till Atla där hon klagar att rakade ut för stalker, då något måste vara fel då.

Redigerat av SyncEmotions
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...