Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
20 minuter sedan, Overkill säger:

Kan man få någon sammanfattning tro? Typ för dom senaste åren eller så. Hur är det med alla?

Hallåj! Verkligen kul att se dig 😄 

kpd betyder iaf kaffe på det. ☺️ 

jag frodas och mår på landet med sambo och liten hund. Fiskar o musicerar när tillfälle ges. Du då? 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, slejnard säger:

Skräll?! 😮 

Som fan!😱

6 timmar sedan, Overkill säger:

Jodå, två barn nu (1 och 3 år) och flyttade till radhus i slutet på sommaren så svenssonlivet går ganska bra. Trodde man inte för 13(!) år sen då jag var här för första gången. 

Kul att höra att allt är väl🙂

4 timmar sedan, Pico säger:

Mäh, AF försvann ju när du var här. 😛

True☺️😑

Link to comment
Dela på andra sajter

På 2019-01-01 på 00:45, CHAE säger:

Skulle vilja se mer av exempelvis Fidden, Pico och SJR i Längstah under 2019😑

Anmäler mig för tjänstgöring, vem bokar fotograf? Är det någon form av gruppbild som efterfrågas? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fun fact, sitter på tåget och lyssnar på death cab for cutie för första gången på länge. Funderade då på vad overkill pysslar med nu för tiden. Loggade in här och fick en färsk rapport. Tror vi synkade inloggningar förra gången jag var inne också. Lite coolt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Fidden säger:

Fun fact, sitter på tåget och lyssnar på death cab for cutie för första gången på länge. Funderade då på vad overkill pysslar med nu för tiden. Loggade in här och fick en färsk rapport. Tror vi synkade inloggningar förra gången jag var inne också. Lite coolt. 

Tåget!? Tänk om allt spårar ur, den stannar och du fryser ihjäl och måste äta de andra passagerarna för att överleva!?!?!? 😮

1 timme sedan, Fidden säger:

Anmäler mig för tjänstgöring, vem bokar fotograf? Är det någon form av gruppbild som efterfrågas? 

Nupp! Nuppbild. 😑

 

17 timmar sedan, slejnard säger:

Kul med ungar. Min grabb är snart 22! 😮 

Det är en femvägskorsning chiuahahatschoobullshitzuhyandaipapillontehpapipudelpowdercocainepuffin´mofo och har tom fått en låt till sin ära! 😄 

 

Blir de så gamla?

 

En allmän uppmuntran

 

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, Fidden säger:

Fun fact, sitter på tåget och lyssnar på death cab for cutie för första gången på länge. Funderade då på vad overkill pysslar med nu för tiden. Loggade in här och fick en färsk rapport. Tror vi synkade inloggningar förra gången jag var inne också. Lite coolt. 

Haha, någon slags telepati? Ska snart ta mod till mig och boka in en tid för en death cab-tatuering. 

Hur är det med dig då? Är det Västerås fortfarande? Eller kanske var Köping?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Overkill säger:

Haha, någon slags telepati? Ska snart ta mod till mig och boka in en tid för en death cab-tatuering. 

Hur är det med dig då? Är det Västerås fortfarande? Eller kanske var Köping?

Västerås än så länge. Jobbar på att flytta mig närmre släkten dock. Kanske jönköping till våren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...