Jump to content
Annons

Folkrock band söker medlemmar!


Trubadur Joakim Ehn

Recommended Posts

Är du en duktig/karismatisk musiker som är intresserad av att vara med i starten av ett folkrock/blues/progg/rock band med bas i/kring Stockholm? Musiken ska vara stark och ha budskap som förändrar världen till det bättre!

 

Jag heter Joakim Ehn och är Folkrocks trubadur och skriver mycket eget material och spelat aktivt i cirka 10 år i olika konstellationer. Jag söker nu efter likasinnade som skulle vilja komma samman och starta ett band utan dess like med fokus på att ha mycket spelningar. Jag är intresserad av att vara ”frontfigur” spelandes gitarr och sång men är väldigt öppen gentemot vad gruppen kan samskapa! Detta kommer bli kul och jäkligt bra!

 

Är du intresserad och vill höra mer och spåna vidare? Hör av dig till mig antingen på Facebook: Music of Joakim Ehn eller telefon: 0765878407

Spana in min instagram: joakimehn_music

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Länka gärna något ljud/video-klipp direkt här istället för att hänvisa till Facebook/Instagram. Youtube funkar bra att lägga upp här. Du kanske borde ge lite mer info om var du håller till, repar, mm.

Det finns något youtube-videoklipp från en Idol-audition där du, antar jag, framför en egen klämkäck låt, men får tre nej.

Redigerat av Erik dP
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...