Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted

Låter bra de 30 sekunder man kan lyssna. Men du kanske kan posta tex en Youtubelänk eller liknande för oss som inte har Spotify?

Posted
4 minuter sedan, Erik dP säger:

Låter bra de 30 sekunder man kan lyssna. Men du kanske kan posta tex en Youtubelänk eller liknande för oss som inte har Spotify?

Självklart! Youtube länk infogad.

Posted (edited)

Karaktär i rösten! Sparsamt använda instrument som inte dränker rösten. Kanske lite tvärt slut med kortare distat ljud. Bra jobbat!

Edited by Erik dP
Posted
5 timmar sedan, Erik dP säger:

Karaktär i rösten! Sparsamt använda instrument som inte dränker rösten. Kanske lite tvärt slut med kortare distat ljud. Bra jobbat!

Tusen tack för lyssning och feedback Erik!

Posted
2 timmar sedan, slejnard säger:

Skön låt! Riktigt bra sång och melodi. Fin stämning i låten. På nåt ställe låter det som att sångaren är snuvig/förkyld? men det är inget som stör. Bra jobbat! 

Jag tackar ödmjukast för lyssning, feedback och värmande ord slejnard.

Ingen snuva vad jag vet, misstänker att det är någon form av dialektal grej du hör.

• Gilla 1
  • 2 weeks later...
Posted

Vilken fin låt! Tycker mycket om den, stämningen passar utmärkt till denna kväll ? kan knappast vänta på att få höra mer!

Posted (edited)

Tusen tack idasids & Songbird för att ni lyssnar och era värmande ord! Det är inte jag som sjunger, jag samarbetar med en kille från USA. Dock har jag gjort allt annat. Text, musik, arr, etc....

Edited by Kloon
Posted
18 timmar sedan, krukvaxter23 säger:

Med nöje lyssnade jag på sången! Får mig att tänka på sommaren ❤️ Hur länge har du hållit på med musiken? ?
https://strykfritt.se/

Tusen tack!

Musik har jag hållit på med av och till sedan 1978.

Posted
8 timmar sedan, Levander säger:

Oj missat denna post. Riktigt bra Kloon! 🙂

Tack som f*n Levander, glädjer mig enormt att höra! 🙂