Jump to content
Annons

Nectar 3


stajo

Recommended Posts

Annons
12 timmar sedan, stajo säger:

nectar 3 review

Någon som har tankar kring denna plugin?

De har inspirerats av fab pro's interface tror jag... Jag tyckte EQ-following var coolt, finns det i andra produkter?

Nu kommer väl alla EDM vocals låta likadant, fast det gör de väl redan ;).

 

Jag var på väg att köpa den men så kom jag på att black Friday är runt hörnet. Väntar och ser hur priset ser ut då.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

En låt som ger en positiv känsla :). Hade varit kul att höra hur det hade låtit om du körde på med dina gamla pluggar och sedan jämföra med denna. Det låter ju konsistent eller vad man säger på svenska... kanske lägga på en anings aning saturation för att gjuta in rösten lite mer. Klickade du på den där genereringen som de visade i videon?

Jag köpte ju fabpro mixbundle i slutet av förra året så det känns lite som att jag får lugna mig lite och inte bara köpa på mig massa... nu är det ju dax att uppdatera cubase också 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

På 2018-11-19 på 18:19, stajo säger:

En låt som ger en positiv känsla :). Hade varit kul att höra hur det hade låtit om du körde på med dina gamla pluggar och sedan jämföra med denna. Det låter ju konsistent eller vad man säger på svenska... kanske lägga på en anings aning saturation för att gjuta in rösten lite mer. Klickade du på den där genereringen som de visade i videon?

Jag köpte ju fabpro mixbundle i slutet av förra året så det känns lite som att jag får lugna mig lite och inte bara köpa på mig massa... nu är det ju dax att uppdatera cubase också 🙂

Tack! Kul att du gillar låten.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...