Jump to content
Sign in to follow this  
BNKMNT

Sökes: Någon som spelar trumpet!

Recommended Posts

Hejsan, jobbar just nu i en studio i Stockholm och söker någon som kan spela trumpet till ett track!

Är du rätt person, kontakta mig genom email:

bnkmntmusic@hotmail.com

Ha det gott!

Annons

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Senaste foruminläggen

• Similar Content

• By GoldToazt
      Hej!
      Tänkte jag skulle göra ett försök här på forumet att hitta någon sångare. Som titeln lyder så söker jag en singer/songwriter. Samarbetet sker genom internet så egen inspelningsmöjlighet måste finnas. Vilket jag hoppas inte ska vara något problem. 
      Jag är själv producent och har producerat musik i ungefär 5 år. Jag producerar mestadels musik i genrerna klassisk progressive house (deadmau5/Kaskade) och Melodic House (Lane8/Anjunadeep) och ofta blir det en mix av båda två.
      Det är givetvis ett stort plus ifall du redan känner till genren men jag skulle beskriva sångstilen som väldigt clean utan att vara någon expert.
      Samarbetet kan ske på två olika, där jag antingen kan skicka en färdig låt som du spelar in vocals till eller ifall du redan har kompletta vocals så går det också utmärkt för mig att skapa en låt utifrån det. Vilken av de två alternativen som väljs är mest upp till dig. 
      Har säkert missat lite information men om ni är intresserad eller undrar något så är det bara höra av er
    • By ericlundberg
      Vi har en stor studio där vi sitter sju stycken producenter och låtskrivare.
      Vi har kontakter med flera major-bolag och skriver låtar på request till båda svenska och internationella artister. 
      Vi börjar få in förfrågningar och känner att vi måste testa nya låtskrivare som kan komma med idéer och demos som vi sedan kan producera ihop till färdig produkt. 

Vi testar gärna utomstående låtskrivare, så länge det finns en vilja att lyckas att skriva stora kommersiella hitlåtar. Du behöver inte leverera perfekt sång eller produktion, låten är viktigast!

Hälsningar

• By Vintersol
      Vi är en producent och en clean-sångare som söker någon i skrikstil med Northlane, Architects, Stories, In Hearts Wake etc. Helst inga "emofry's"/deathcore/inhale. Gärna entusiastisk tillsvidare med tillgång till egen inspelning eller studio och får gärna vara engagerad i textskrivande.
      Demo Teaser: https://bit.ly/2wmDWGD
    • By Trummor12398
      Hej! jag bakade ihop en låt häromdagen och sitter och jobbar på den nu, men jag började fundera lite och det hade passat otroligt bra med nån slags rap på den. Det är inte klart och jag vet att det fattas lite småfix osv.
      Jag är en seriös producent och jobbar med musik på heltid, så om någon är intresserad så vill jag gärna att ni också tar detta seriöst.
      Beatet i sig har otroligt stor potensial då det är unikt och har mycket kraft i sig, jag tror att detta kan bli stort.
      hursomhelst, lyssna på det och hör av er till mig antingen här eller på soundcloud ifall ni tror att ni har det som krävs 😉 

Beatet: 

• By Tim Sundström
      Hej alla sångare! Jag heter Tim och är gitarrist i bandet NewWaves. På grund av visa omständigheter så står vi just nu utan en frontman. Även fast vi är ett relativt litet band så har vi redan varit i kontakt med två skivbolag (ett i USA och ett i storbritannien) och ska spela vårat första festival-gig den här veckan. Vi har även några blog och radio features. 

Musikstilen vi spelar är alternativ poprock och har influenser såsom Red Hot Chili Peppers, Imagine Dragons och Codplay. Alla nuvarande medlemmar har har pluggat/spelat musik väldigt länge.
      Ni kan lyssna på oss här:
      https://open.spotify.com/artist/3araJatooaaJ8zWAwMfDHz?si=y0acCpLGSkyQLDl2gPMWDA

Låter detta intressant så letar vi just nu efter dig som är kille, 18+ år gammal, har stora ambitioner med att komma vidare i musiken och har någon sorts vana med sång. Vi skulle jättegärna vilja att du skickade någon länk, mp3 eller liknande där vi kan höra hur du låter.
      Har du frågor eller bara vill snacka lite så kan du nå oss på Newwaves.band@outlook.com eller ringa/smsa mig på 070 465 51 91.

Hoppas vi ses snart! :) 

• Veckans populäraste ämnen

• Senaste låtarna

• mixakuten_ingang.jpgMIXAKUTEN
    Som medlem får du kostnadsfri hjälp med mixning eller mastring av din låt.
    Läs mer >

• Utvalda pressmeddelanden

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.