DALYY 2 Posted August 18, 2018 Share Posted August 18, 2018 Tjena! Jag har precis släppt min andra helt egengjorda låt offentligt och undrar om jag skulle kunna få lite feedback på den. Har försökt ta till mig så mycket som möjligt av de tipsen jag fick senast så jag hoppas att det låter dugligare nu :). Det tycker jag själv att det gör iallafall. Väldigt tacksam för svar. DaLy Link to post Share on other sites
Bresho 4 Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Skön melodi! Älskar den! Det ända jag tycker du borde förbättra är att sänka ner basen lite för den låter lite för mullrig eller helt enkelt bara välja ett annat ljud som bas! Keep it UP <3 1 Link to post Share on other sites
DALYY 2 Posted August 21, 2018 Author Share Posted August 21, 2018 Tack så hemskt mycket! Ska tänka på det med basen tills nästa gång :). 1 Link to post Share on other sites
allgyz 3 Posted August 23, 2018 Share Posted August 23, 2018 Tung melodi 1 Link to post Share on other sites
DALYY 2 Posted August 23, 2018 Author Share Posted August 23, 2018 Tack 🙂 Link to post Share on other sites
Recommended Posts