Jump to content
Annons

Max Love säger hej!


MaxLove

Recommended Posts

Hej!

Jag heter Max Love och har skapat musik i många år. Under de senaste knappa två åren så har jag även börjat snöa in ordentligt på att spela in mig själv i Cubase och nu har jag precis släppt min första demo som soloartist på Soundcloud. Tidigare i livet har jag spelat allt möjligt, inte minst mycket hårdrock. Som soloartist pysslar jag nu med svenskspråkig reggaerock med mycket budskap (lite som om Tribal Seeds och Kapten Röd slagit sig ihop). Mitt mål är i nuläget är att hitta rätt producent för att jobba vidare på detta med, för att sen på sikt kunna släppa materialet på Spotify, Youtube, iTunes osv (det är nog lite därför som jag hittat hit..)!

För material har jag - till minst en platta - jag måste bara behöva hitta "rätt" person som förstår min vision och som vill ta detta till nästa steg lika mycket som jag!

Är ni intresserade att höra demon så finns den här: 

Fred och kärlek!

/ Max Love

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
9 timmar sedan, candybag säger:

Catchigt, toppenarrangemang! Synd med en så dov mix dock, antar att det är bl a där producenten kommer in i bilden 🙂

Tack så mycket, kul att du gillar det! Och ja, mixen hoppas jag kunna överlåta på någon annan i framtiden, för den här dova historien tog mig ändå ett bra tag att få att låta så här pass ok.. ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, för mig låter basen lite dovt, men annars en verkligen schysst låt !

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...