Jump to content
Annons

Trumset Beverley B&H


Jåjje66j

Recommended Posts

Hej jag har ett gammalt Beverley B&H som jag har planer på att sälja, men har ingen aning om vad jag skall ta för det. Förstår att skicket spelar roll och det är i gott skick. Rött standard set med 26 tums bas kagge 2 häng pukor 13 och 14 tums golvpuka på 18 tum virvel trumma på 14 tum och nya skinn, tror att trummorna är från 70-80 talet någon gång. Tacksam för tips på vad man skulle kunna lägga sig på för pris. 

/Jåjje66j

Redigerat av Jåjje66j
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Svårt att bedöma, som sagt. Märket är ju inte speciellt känt, och verkar inte vara något ”nostalgi-märke” heller. 26-tums baskagge och 18-tums golvpuka är ju dessutom stora dimensioner som är lite utanför mainstream.

Säljer du med stativ? Säljer du med cymbaler? Det spelar stor roll. Jag gissar att köparen antingen är en nybörjare eller någon som vill ha ett boomigt rock-kit med stora dimensioner utan att det kostar skjortan.

Nybörjare brukar vilja ha ett spelklart kit inklusive allt (och pappa betalar 😉 ), kolla isåfall vad andra beg nybörjarkit kostar på Blocket i dina trakter. Märket spelar nog tyvärr inte så stor roll i det här fallet, som sagt.

Det är mina spontana tankar, rätt eller fel. 🙂 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...