Jump to content
Annons

Hörlurar!


Peder

Recommended Posts

Annons
Hej!

Dom är extremt bra! Här säljs dom till nästan halva normala priset! (Längst ner på sidan)

...fast normalpriset på 5000:- är med lögn och allt. Listpriset på HD650 är 4495:- enligt Sennheisers hemsida... 🙁

Det är ändå väldigt billigt och ca 1000:- billigare än jag kan sälja dem för. Nästan så att man undrar vilken lastbil de "trillade av" från... 😉 Nåja - skämt åsido. Om man är ute efter riktigt fina öppna lurar, så ska man nog inte missa tillfället. Det är riktigt billigt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jo, det är underligt billigt?

Jag har varit i flera affärer där dom kostat 4500 kr! Fyndbörsen har jordklotets lägsta HD650 pris (exkluderat Svensk mums - Universums billigaste!)

MVH-Peder

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Hmm...jag fick för mig att Sennheiser gjort lurar med beteckningarna 800 och 850 Reference, men det var ju som sagt några år se'n...

Svårt att välja, jag skall lyssna på så många som möjligt med samma utrustning i övrigt: UltraSone, Sony, AKG, Sennheiser, Beyer Dynamic, Koss m.fl. Runt 1000-lappen. Vad får man för de pengarna tro??

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag köpte mina HD650 från Fyndbörsen för 2600 kr. De importerar lurarna direkt från Sennheisers tyska lager, dvs de slipper de svenska distributörerna (stavning?!). Därför kan de hålla priset så pass lågt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Här kommer ett lite sent tips, och en fråga till 😉

Net on net säljer HD 280 silver för 990 kr. Lite svårt och provlyssna där kanske, men verkar billigt tycker jag...

Är det någon som har tips på bra slutna trådlösa hörlurar för sånginspelning?

Har ett par trådlösa Sennheiser av något slag idag, som fungerar, men läcker en del. Nu gör det inte så jättemycket att dom läcker, det hörs ändå inte sen. Men det faktum att jag vet att dom läcker är störande nog :rolleyes: Dessutom så brusar det en del emellanåt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte lyckats hitta några slutna trådlösa, men det hade ju varit väldigt trevligt att ha sådana i studion och slippa ha en extra kabel att trampa sönder... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...