Jump to content
Sign in to follow this  
allgyz

Feedback på en liten låt jag gjort

Recommended Posts

Tjena har gjort en låt och skulle betyda mycket om ni tog er tid och lyssnade och gav mig feedback. ?

Annons

56 minuter sedan, allgyz säger:

Tjena har gjort en låt och skulle betyda mycket om ni tog er tid och lyssnade och gav mig feedback. ?

Låter bra

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Senaste foruminläggen

• Similar Content

• By L1mpTheP1mp
      Hej!
      Jag är en låtskrivare som har en låt som snart är färdig skriven, men jag är riktigt kass på mixdelen och att producera beats, söker därför lite hjälp från någon som är bättre på sånt.
      Det skulle ju vara så himla roligt om någon vill försöka sig på att få ordning på min låt, det kommer även fler låtar så ett längre samarbete är aktuellt och skulle vara askul!
      Jag har låt texterna inspelat i röstmemon på min lur, inspirationen kommer från olika håll, Det är svensk hiphop jag brinner för och jag måste erkänna att jag inte riktigt hittat mitt sound ännu så det kommer nog många olika slags låtar.
      Maila Linus.friis@gmail.com om du är intresserad eller om du undrar över något 🙂
      Demo på en låt jag håller på med just nu:
      https://soundcloud.com/linus-friis/bli-min/s-jwO3K
      Ha de bäst!

//Linus
    • By GoldToazt
      Hej!
      Tänkte jag skulle göra ett försök här på forumet att hitta någon sångare. Som titeln lyder så söker jag en singer/songwriter. Samarbetet sker genom internet så egen inspelningsmöjlighet måste finnas. Vilket jag hoppas inte ska vara något problem. 
      Jag är själv producent och har producerat musik i ungefär 5 år. Jag producerar mestadels musik i genrerna klassisk progressive house (deadmau5/Kaskade) och Melodic House (Lane8/Anjunadeep) och ofta blir det en mix av båda två.
      Det är givetvis ett stort plus ifall du redan känner till genren men jag skulle beskriva sångstilen som väldigt clean utan att vara någon expert.
      Samarbetet kan ske på två olika, där jag antingen kan skicka en färdig låt som du spelar in vocals till eller ifall du redan har kompletta vocals så går det också utmärkt för mig att skapa en låt utifrån det. Vilken av de två alternativen som väljs är mest upp till dig. 
      Har säkert missat lite information men om ni är intresserad eller undrar något så är det bara höra av er 🙂
    • By mackee
      Tjena! Jag har lekt runt lite i fl studio nu ett tag och har kollat på diverse tutorials på youtube om hur man går till väga för att göra klart en hel låt. Har nu efter mycket om och men lyckats pussla ihop något som i mina öron låter helt ok 🙂 Men eftersom jag är nybörjare litar jag inte på mina kunskaper till 100% haha, därför skulle jag bli sjukt glad om jag kunde få lite kritik och feedback på mitt projekt. Genren är lite oklar men jag har försökt sikta in mig på progressive house och vanlig house. Om ni skulle hitta något som ni tycker behövs ändras i projektet, typ vad som helst, skulle det vara grymt skysst! Det skulle även vara najs om ni kunde ge mig allmänna tips kring proddandet så att jag vet vad jag ska förbättra till nästa gång!
      Mvh
      Gal1.mp3
    • By HowBoutSomeSnus
      Vad tycker ni om min nya singel?
      Skrev den först på svenska, därefter på engelska.
      Den svenska versionen har en grym sångare jag känner sjungit in och släppt under sitt eget namn,
      den engelska är jag.
      All feedback välkommen! 🙂
      Finns att strömma på alla plattformar:
      Engelska: https://song.link/i/1513347129
      Svenska: https://song.link/i/1516545590
  • Veckans populäraste ämnen

• Senaste låtarna

• mixakuten_ingang.jpgMIXAKUTEN
    Som medlem får du kostnadsfri hjälp med mixning eller mastring av din låt.
    Läs mer >

• Utvalda pressmeddelanden

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.