Jump to content
Annons

ny på forumet men inte ny inom musiken


Airik-r

Recommended Posts

hej jag heter Erik o är ny på forumet har hållit på med musik ett tag men precis skaffat mig fl studio producer edition o håller på att spara ihop till refx nexus o sylenth1 o glitch 2 vst som jag behöver köpa ! har spelat gitarr i ungefär 16 år började när jag va 12 o är nu 28 år gillar musik o i stort sätt lever för musiken det är min passion musiken är mitt allt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

tackar 🙂

jag försöker verkligen mitt bästa med att lära mig fruity loops 12 producer edition som jag nyligen köpt har börjat fatta en del men tror jag har lång väg att gå kvar innan jag blir proffisionell har precis börjat fatta allt det dära med keys att melodierna och kicksen måste va i samma skala typ samma key note och så ska jag börja lära mig hur man sidechainar både kicksen och bassline o håller på att spara ihop till refx nexus vst och sylenth1 vst och illiform glitch 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen!
Varför vill du spara till illiform glitch 2?
Mitt tips är att försök lära dig göra de olika effekterna som finns i glitch 2 utan att använda dig av glitch 2.
Är ditt mål att bli professionell på fl studio 12 producer edition så är en bra start att försöka lära dig efterlikna olika effekter och ljud genom att skruva fram dem själv.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...