Bresho 3 Posted April 22, 2018 Tjenare! Känner att jag behöver lite nya ljud i mitt musik skapande. just nu har jag serum,nexus och sylenth1 men känner att det inte riktigt räcker till så skulle gärna uppskatta lite tips på bra pluggar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bresho 3 Posted April 23, 2018 Elektroniskt typ Quote Share this post Link to post Share on other sites
estinex 0 Posted April 23, 2018 Ärligt talat kommer du väldigt långt på just dom tre pluggarna när det gäller syntar Lär du dig bara Serum innan och utan så behöver du i princip inget annat. Men annars är Spire ganska go att använda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 133 Posted April 23, 2018 Tjena gör du House i Örebro? Jag heter också Martin o bor i Örebro! Vi kanske kan hjälpa varandra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
leopard 0 Posted April 25, 2018 vad använder du för trummor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bresho 3 Posted May 3, 2018 På 2018-04-24 på 01:29, Martin säger: Tjena gör du House i Örebro? Jag heter också Martin o bor i Örebro! Vi kanske kan hjälpa varandra! Jag bor i en liten ort utanför Örebro! Ja absolut det kan vi göra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bresho 3 Posted May 3, 2018 På 2018-04-25 på 17:08, leopard säger: vad använder du för trummor? Jag kör bland annat Samplade kickar men använder även Kick2 och Bazzism som är plugins! Quote Share this post Link to post Share on other sites
johanfa 2 Posted May 4, 2018 Arturia Jupiter 8V Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Posted May 4, 2018 Omnisphere 2 är riktigt bra. Användbar till mycket. men som tidigare sagts kommer du väldigt långt på det du har. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tixxen 2 Posted May 4, 2018 (edited) finns en grym basplugg som är gratis! Tal Elec7ro. En favorit hos mig! Edited May 4, 2018 by Tixxen Quote Share this post Link to post Share on other sites
hellfog 84 Posted May 4, 2018 (edited) Kolla upp U-he Zebra, Diva, Bazille, Hive, Repro, grymma synthar. Edited May 4, 2018 by hellfog Quote Share this post Link to post Share on other sites