Jump to content
Annons

Hjälp sökes


Oskar Mejyr

Recommended Posts

Jag är 14 år gammal och har varit med på en talangjakt i skolan i oktober där alla sa att jag sjöng o spelade gitarr jätte bra. Nu så har det gott ett tag sen dess och har nu fått frågan om jag skulle vilja vara med i talang? Ingen som erbjudit mig garanterad plats, mer som "Du borde vara med i talang för att du är så bra!". Självklart att jag blir smickrad, men jag vet inte om de talar sanning? Det är mina närmsta vänner så det känns som om att jag är lite löjlig, men det är en sån stor sak för mig? Vill verkligen vara med i talang och min musiklärare och jag över mycket på en låt som jag skrivit själv. Vill jätte gärna framföra den och se vad svenska folket tycker om mig och min röst för att musiken är vad jag verkligen vill lyckas med i livet! Det är jätte ofta som jag spontant tar min gitarr och börjar sjunga o spela, men vill ta det till nästa nivå. Vad tycker ni att jag ska göra? Borde jag satsa på Talang det här året (2018) och se om jag kanske har det som krävs för att gå på ett musikgymnasium? Tackar för allt du skriver tillbaka och tack för att du läste.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena.

Varför inte? Det är väl inte så mycket att fundera eller förlora på?
För att man ska bli nått så kräver det att man spelar det långa loppet, och om du som 14 är med i talang eller inte är nästan irrelevant. Det som är relevant är hur mycket daglig fokus du ägnar åt artisteriet de kommande 10 åren och frammåt.

Du får erfarenhet och kanske hjälp på traven i bästa fall om du deltar

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...