Jump to content
Annons

Gratis Mixing & Mastering!


XOmenX (oregistrerad)

Recommended Posts

XOmenX (oregistrerad)

Hej!

Skicka din låt till den här adressen! Gmail: ecb169@edu.sollentuna.se

Jag är 16 och bor i Upplandsväsby/Stockholm! Har jobbat med musik och FL Studio i 2 år. Jag gör alla typer av EDM. Jag gör allt själv från Composing, Mixing, Mastering till Sound designing. Anledningen med att jag gör det gratis är för att jag gör musik på fritiden. Jag har inte det som ett jobb och vill hjälpa och få kontakt med nya personer så att jag kan bli bättre på det jag gör! Jag har provat att posta den på andra forum t.ex FL Studio forum men alla verkar tro på att jag ska använda deras låt till min eget och inte göra det som jag ska. Men det är verkligen inte så. Varför ska jag ljuga till mig själv när jag inte har gjort låten?! Som sagt jag vill bara bli bättre.

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
4 timmar sedan, XOmenX säger:

Vadå?!

Jag tror att Vesuvius är ute efter att du ska berätta lite mer dig själv. Vilken erfarenhet du har, vilka genrer du helst jobbar med, samt varför du mixar och mastrar gratis.

Mvh Jon

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)
6 timmar sedan, XOmenX säger:

Jag har provat att posta den på andra forum t.ex FL Studio forum men alla verkar tro på att jag ska använda deras låt till min eget och inte göra det som jag ska. Men det är verkligen inte så. Varför ska jag ljuga till mig själv när jag inte har gjort låten?! Som sagt jag vill bara bli bättre.

Inget att göra åt när det gäller det. Googla på free multitracks EDM och se vad du hittar. Du Får säkert plöja igenom en del men du hittar alltid nåt.Kolla på YT bra mixningstips. Men kolla alltid upp att de är jobbar som proffs. Det finns massor av mixningstips men de allra flesta är amatörer och ger i stort sett bara amatörtips. Vill man låta amatör så lyssna på deras tips. Vill du höja dig och komma närmare proffsigt så lyssna och ta till dig tipsen från proffsen. Väsby?  Mina gamla hemtrakter. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, XOmenX säger:

Hej!

Skicka din låt till den här adressen! Gmail: ecb169@edu.sollentuna.se

Hej!

Jag är 16 och bor i Upplandsväsby/Stockholm! Har jobbat med musik och FL Studio i 2 år. Jag gör alla typer av EDM. Jag gör allt själv från Composing, Mixing, Mastering till Sound designing. Anledningen med att jag gör det gratis är för att jag gör musik på fritiden. Jag har inte det som ett jobb och vill hjälpa och få kontakt med nya personer så att jag kan bli bättre på det jag gör! Jag har provat att posta den på andra forum t.ex FL Studio forum men alla verkar tro på att jag ska använda deras låt till min eget och inte göra det som jag ska. Men det är verkligen inte så. Varför ska jag ljuga till mig själv när jag inte har gjort låten?! Som sagt jag vill bara bli bättre.

Det var ungefär så jag tänkte. Folk är misstänksamma. Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...