Jump to content
Annons

Verktygssymbolerna har blivit pyttesmå..fortfarande prob.


Soderlund (oregistrerad)

Recommended Posts

Soderlund (oregistrerad)

Hej,

Mina symboler såsom klipp limma mute osv har blivit yttepyttesmå vilket gör redigering lite knivigare.. möjligen har jag gjort något oavsiktligt knappkommando? När jag ändå frågar så har  ”f3” för öppnande av mixfönster börjat bete sig konstigt och behöver dubbeltryckas för att fönstret skall öppnas. Så, om någon vet hur återställa så är jag tacksam!

 

frågar M. Söderlund.

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
sadomachine (oregistrerad)

Verkar vara fler som upplever problemet....

Vad har du för skärm och upplösning?

Jag kör på en 43 tums 4K skärm....

Link to comment
Dela på andra sajter

Soderlund (oregistrerad)

Hej, Fenomenet dök upp plötsligt efter många år med Cubase och Nuendo.. Jag har två st 22" skärmar. Jag satt och fibblade lite med olika kortkommandon en typ på youtube hintade om möjligen kan något ha hänt iom detta men eftersom jag inte minns vad jag gjorde och det inte alls hade att göra med verktygen utan zoom ut o in och göra tracksen stora med ett knapptryck och sedan tillbaka lite mindre vilket inte funkade på min dator.. bara göra större.. sedan får man snällt dra i reglaget i nedre högra hörnet..well lite om det vet fortfarande inte hur jag får verktygen större. märkligt nog är muspekarpilen fortfarande normalstor medan de andra när de ska användas är löjligt små...nedan är snubben från youtube...

https://youtu.be/fjaXxmCjVwc

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...