Shattered Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 (edited) Tjo Jag fick för mig att folk ville ha en sida där dom kunde registrera en profil för sin studio och posta sina bilder. Jag har börjat lite smått för att se om någon är intresserad av idéen, och om det är någon som är intresserad av att hjälpa mig isf. Behöver främst någon med phpskills. klicka här förprototypen. Edited April 27, 2005 by Shattered Link to comment Share on other sites More sharing options...
Procedomani Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Jag är intresserad av idén. Att se vad ni andra har för utrustning. Har dock inget att skryta med själv. Jag är som barnen som bara har kottar att leka med... =) Har dock inte tid att hjälpa till, har en parvel på ett och ett halvt som tar all min tid. Men om det finns några php-problem så släng upp dom så får jag se om jag har tid. /H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shattered Posted April 27, 2005 Author Share Posted April 27, 2005 Gott mos. Om ni är intresserade av att se en sån här sida färdigt. Så räcker det att ni svarar med ett simpelt "ja" 😛. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicked_s Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Jo jag föreslog faktiskt detta för ett bra tag sedan, i den lååånga tråden med bilder. Det hade varit riktigt kuligt med en sån sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Gott mos. Om ni är intresserade av att se en sån här sida färdigt. Så räcker det att ni svarar med ett simpelt "ja" 😉. ja 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest base128 Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 men visst!! tråden med studio bilderna är roligast på sajten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiisuki Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Ja! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sounden Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 rock on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 😉 Kör hårt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shattered Posted April 27, 2005 Author Share Posted April 27, 2005 that settles it 😆 ill finish it Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 that settles it 😉 ill finish it Bra 🙂 Jag kan tyvärr inte det där med "php" men jag njuter gärna av sidan, och eventuellt så kan jag hjälpa till med Photoshop-uppgifter om det skulle behövas 🙂 Lycka till Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Ja! Vad betyder "php" eller vad det nu hette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sounden Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 PHP (Hypertext PreProcessor) är ett scriptspråk som är väldigt flexibelt. Är _mest_ populärt på webapplikationer under GNU/Linux, väldig lätt att göra kopplingar till relations-databaser RDB´s ex. (mySQL) www.php.net Hojta till om du vill ha lite php assistans. //S! Link to comment Share on other sites More sharing options...
illvaesen Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sounden Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 (edited) Tja! Shattered ( och alla andra ) Jag hittade ett färdig koncept, tänkte beta-testa lite så ni får gärna prova lägga upp några bilder. Känns onödigt att uppfinna hjulet igen eller vad säger du Shattered? hhttp://www.spunkmusic.se/copper/index.php Mr S Edited April 29, 2005 by sounden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts