Jump to content
Annons

Utlottning från Have Guitar


Hellpig

Recommended Posts

Så i julens anda kör jag en liten utlottning på min Youtubekanal Have Guitar... hoppas det är OK att posta om det här (säljer inget och utlottningen kostar inget att delta i!). 

Det som lottas ut är en distpedal från Mosky och ett par skamlöst snygga tshirts. Inkluderar länkar till pedaldemon och själva utlottningsvideon nedan.

Pedal demo:

Giveaway:

 

Gott nytt år i förväg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
2 timmar sedan, Die Hard säger:

Märligt att pedalen lät skit i loopen när du drog på ordentligt.😲

Ja, mycket! Dum som jag är spenderade jag nån timme med att testa/spela in i loopen innan jag ändrade det. Kvar på todo-listan: testa en annan dist-pedal för att se om det är ett generellt problem eller möjligtvis skit bakom strängarna... ? första gången jag testat en pedal i "loop distortion" och jag hade placerat den före förstärkaren...

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Loop disten brusar för mycket på min. Noise gaterna i kempern hjälper föga och högt satta så är det uppenbart vad som händer. Blev lite bättre med cubase gate men klipper ändå. Laddade ned flera gratis och en av dem funkade och gör jobbet. En som var en emulering av en sansamp tror jag det är och bara en ratt för noise gate. Märkligt man ska hitta någon gratis vst som gör jobbet men inte kemperns.  

Link to comment
Dela på andra sajter

På 12/29/2017 på 00:50, Die Hard säger:

Loop disten brusar för mycket på min. Noise gaterna i kempern hjälper föga och högt satta så är det uppenbart vad som händer. Blev lite bättre med cubase gate men klipper ändå. Laddade ned flera gratis och en av dem funkade och gör jobbet. En som var en emulering av en sansamp tror jag det är och bara en ratt för noise gate. Märkligt man ska hitta någon gratis vst som gör jobbet men inte kemperns.  

Ja, det kanske är en sån där grej... "Den här funktionen låter ju skit! -Ja! -Ska vi fixa det i någon uppdatering? -Nej för fan, det är ju ändå ingen som kopplar in dist i loopen!". Eller nåt. 😛🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...