Jump to content
Annons

Waves ger bort gratis plugin på Black Friday.


Vesuvius

Recommended Posts

Annons
pme (oregistrerad)

Hittills har det väl varit plugins från gold bundlen eller någon one-knob.  Waves verkar försöka bredda sig mot instrument så det är väl inte helt omöjligt att det kommer en vsti i år.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago Yllet sa:

Tack för tips. Jag tror absolut att det kan vara värt det. Förhoppningsvis blir det någon av deras nya pluggar, svårt att veta.

/Jon

Som jag har förstått det ska det vara en helt ny plugg. Något som inte marknadsförts eller sålts förut.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
33 minutes ago Die Hard sa:

Du tror inte att de som köper den idag blir lite sura om den är gratis på fredag? Annars så är hade det kanske varit en lämplig kandidat.  Det är flera plugin leverantörer som har har försökt ge bort pluggen och sedan ta betalt för den samma. Man undrar hur bra det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte att vad det än är så kan det ju ändå komma till nytta på något sätt! Det är en VU-mätare utan några som helst andra funktioner, och kommer inte till nytta då jag redan har så det mer än räcker på den fronten...
Besviken.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 hours ago van Caine sa:

Tänkte att vad det än är så kan det ju ändå komma till nytta på något sätt! Det är en VU-mätare utan några som helst andra funktioner, och kommer inte till nytta då jag redan har så det mer än räcker på den fronten...
Besviken.

Vad ska man ha den till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...