Jump to content
Annons

Nyvärvad medlem säger hej & ber om vägledning


The Letdwn

Recommended Posts

Hej gänget! 

Jag är en musikintresserad kille från södra Skåne som just nu studerar Music & Event Management vid Linnéuniversitetet.

Förutom att lyssna på musik, plugga musik och älska musik så skriver jag egna texter, sjunger & rappar.

Jag är tacksam över att ha hittat detta välutvecklade forum och är övertygad om att jag framledes kommer spendera många timmar ihop med er i denna tonsäkra gemenskap. 

Nu är det så här att jag, riktat till er hip-hop-kunniga, behöver eran hjälp. Jag jobbar för stunden på ett arbete där jag ska analysera svensk hip-hop som genre. 

Jag skulle därför vilja nå ut till de på detta forum som är kunniga, insatta och intresserade av svensk hip-hop för att få idéer och helt enkelt hjälp på vissa punkter. 

Problemet är att jag försöker hitta rätt tråd att posta ovan nämnda spörsmål i men hittar inte någon tråd som tycks passa mitt ämne. Jag noterade tråden "Allmänt" men är rädd att mitt inlägg kommer förbises där och möjligen inte snappas upp av den målgrupp jag riktar mig till här på forumet. 

Någon av er som kan hänvisa mig till rätt/lämplig tråd så jag kan posta mitt ämne utan att stöka till det?  

Tack på förhand och återigen, kul att vara här!

//S 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...