Jump to content
Annons

Vad jobbar du med och hur tråkigt är det?


Cloudsurfer

Recommended Posts

Gratis tidning då, eller?

Jag är faktiskt prenumerant precis som ni andra. Dessutom brukar jag köpa nummer för att ha extra. Så om 50 år när Studio är en dyr samlartidning kommer jag att sitta på en nästan komplett inplastad samling tidningar. Muahahahahahahahahahaha.. host, host.. hahahahahahahaha..

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 484
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Så om 50 år när Studio är en dyr samlartidning kommer jag att sitta på en nästan komplett inplastad samling tidningar.

Knasigt eller fullkomligt lysande smart!? Gränsen mellan galenskap och genialitet är ibland förbluffade svag 😉.

Allvarligt, samlar du på inplastade studio-tidningar i det syftet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasigt eller fullkomligt lysande smart!? Gränsen mellan galenskap och genialitet är ibland förbluffade svag 😳.

Allvarligt, samlar du på inplastade studio-tidningar i det syftet?

Nejdå, jag är faktiskt bara såpass egoistisk och självcentrerad att jag vill ha en "backup" av alla nummer där jag själv skrivit. Helt enkelt för att folk lånar och bläddrar sönder mina vanliga ex.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Kundbasanalytiker och Projektledare på bank. Kul jobb, men åt h-vete för mycket att göra. "Marknaden" kräver ju att allt förre gör allt mer hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Kul jobb, men åt h-vete för mycket att göra.

Känner samma sak.

250 matgäster. Två kockar.

Jag byter vilken dag som helst...

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla.

Vem är damen med det "sensuella" namnet? Jättenyfiken, verkligen!

Då har du lite att ta igen!

Klick!

Word.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar på ett webbföretag, halvtid, kvällar ca 5 timmar varje dag... börjar kl 17:00 till 22:00 och kommer hem 23:20.. Hur roligt e det då.

Det roliga med företaget är att dom har bannat idg hemsidorna, så man kan ej gå in på forumet.. Skoj va.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marknadsanalytiker / Rekryterare deltid. =Kul med dåligt betalt.

IT-konsult / Utbildare egenföretagare =kul och bra betalt.

Söker dock nytt fast jobb så jag får nån ordning på mina arbtestider.. Eller rättare sagt min fritid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla.

Vem är damen med det "sensuella" namnet? Jättenyfiken, verkligen!

Då har du lite att ta igen!

Klick!

Läste den igen. Faktiskt riktigt roande. Fortfarande. 🙂

Läste också tråden, tack Pluffo! Orkade bara läsa en sida just nu, fick ont i magen! Noterar dock att Hackeman verkar kunna le åt det, gott! Skall läsa mer när jag vågar. Hur kunde jag missa denna?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Jobbar på IT-avdelningen på ett relativt stort företag i Stockholm. Har på mig kavaj, skriver dokument, ritar powerpoints, går på möten, har åsikter, dricker kaffe och glider runt i korridoren och försöker förstå vad jag håller på med.

haha. Bukowski kunde inte sagt det bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...