Jump to content
Annons

Vad jobbar du med och hur tråkigt är det?


Cloudsurfer

Recommended Posts

Annons
  • Svar 484
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jocke Rönnqvist (oregistrerad)

Började på nytt jobb nyligen, så nu har jag gått ifrån reparationer (som jag alltid tidigare har hållit på med) och jobbar främst med teknisk support hos BlueStar Nordic. Riktigt kul eftersom det är massor av nytt att lära sig och det dyker upp nya problem hela tiden. 🙂

Kul med nytt, skönt att byta miljö ibland 🙂

Gör min sista månad som på som elektriker på ett pappersbruk i Mariestad, där använder vi annars en del av sträckkodslässarna från ditt gamla jobb på våra transportörer. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde jag skulle hitta inlägg från mig här från 07 då jag var städare. Sen tre år tillbaka slank jag in på TV/mediaproduktioner och idag är A-ljud och TOM. Från att allt var lite grått och trist på städjobbet fick jag plötsligt möjligheten att åka utomlands och slita med diverse dokusåpor och projekt. Nu är jag fast i Sverige och gör TV på webben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arbete ett ont måste bör undvikas enligt dom gamla grekerna.

Just därför har Buckminster Fuller rätt enligt:

tumblr_md9vp0PnbQ1r6e50go1_500_zps69dd6ef8.jpg

Rekommenderar även Roland Paulsens relativt aktuella avhandling: Arbetssamhället - hur arbetet överlevde teknologin

(http://www.adlibris....isbn=9140671372)

Tror han kommer till Malmö i April för ett föredrag faktiskt (för er malmöiter alltså).

Redigerat av JohnRick
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...