Jump to content
Annons

Söker någon som vill mixa!


kaviarmedost

Recommended Posts

Postad 13 minuter sedan

Hej hej!

​Jag har nu skrivit och spelat musik i mitt soloprojekt under ca 2 år nu. Jag har haft riktigt bra spelningar under tiden med mitt band. Men först förrän nu har jag skrapat ihop tillräckligt många för ett album på nio låtar.
​Jag sköter all produktion på egen hand och spelar även instrumenten själv, för att det är det mitt projekt går ut på.

​Jag söker då efter någon som vill hjälpa mig mixa mina låtar. Helst någon jag kan ha kontakt med och berätta om mina idéer. Jag har länge försökt ge mig på att mixa men det slutar alltid med frustration och t.o.m kastar mina inspelningar för att jag blir aldrig nöjd. Det är en dröm jag har dock att kunna mixa något ordentligt, ostörd av alla dumma hinder jag får för mig. Men inte mina egna låtar för det går inte! Hör av dig till mig så kan vi diskutera fram något.

​Ni kan hitta ett par demos av mig på länken nedanför.

https://soundcloud.c...entes-722941186

Ha det gott!!

Redigerat av kaviarmedost
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Postad 13 minuter sedan

Hej hej!

​Jag har nu skrivit och spelat musik i mitt soloprojekt under ca 2 år nu. Jag har haft riktigt bra spelningar under tiden med mitt band. Men först förrän nu har jag skrapat ihop tillräckligt många för ett album på nio låtar.

​Jag sköter all produktion på egen hand och spelar även instrumenten själv, för att det är det mitt projekt går ut på.

​Jag söker då efter någon som vill hjälpa mig mixa mina låtar. Helst någon jag kan ha kontakt med och berätta om mina idéer. Jag har länge försökt ge mig på att mixa men det slutar alltid med frustration och t.o.m kastar mina inspelningar för att jag blir aldrig nöjd. Det är en dröm jag har dock att kunna mixa något ordentligt, ostörd av alla dumma hinder jag får för mig. Men inte mina egna låtar för det går inte! Hör av dig till mig så kan vi diskutera fram något.

​Ni kan hitta ett par demos av mig på länken nedanför.

https://soundcloud.c...entes-722941186

Ha det gott!!

Låter riktigt najs!

Jag har skickat PM! 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Säger som så många andra i den här tråden att det låter sjukt bra! Mixarna skulle till och med kunna funka i princip som de är, det är så begåvat producerat att du kommer undan med lite "rough mix"-känsla. Men fint att du verkar få hjälp med materialet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt fint att ni tycker om det! Har fått mycket respons och grymt att det finns så många samarbetsvilliga personer på denna sida, fortsätt vara aktiva! Dessvärre så flyttar jag utomlands nästa år för kärleken och min budget räcker inte just nu till både lägenhet och mixning  😊 

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt fint att ni tycker om det! Har fått mycket respons och grymt att det finns så många samarbetsvilliga personer på denna sida, fortsätt vara aktiva! Dessvärre så flyttar jag utomlands nästa år för kärleken och min budget räcker inte just nu till både lägenhet och mixning  😊

Jag gratulerar. Häftigt att lämna landet för kärleken. All lycka till er och framtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...