Jump to content
Annons

Söker efter en mentor inom musikproduktion! fl studio 12


k0ownzz

Recommended Posts

Hej! Är en 20 år gammal kille som alltid gillat att lyssna på musik, speciellt genre Hiphop/House. Har på senaste tid fått intresse för att producera min egen musik (tänker främst på att produktion inom edm/house) . Har använt mig av Fl studio 12. Har basala kunskaper om programmet som jag inhämtat via youtube. Mitt problem är att vissa saker kan vara svårt att applicera samt har en rad frågor som jag gärna skulle vilja få besvarat. 

Så för att komma till saken så söker jag efter någon erfaren person inom musikproduktion som kan ta mig under sina vingar. Behöver någon person jag kan prata med och ställa lite frågor (helst via Skype eller liknande). Förstår givetvis att eran tid är dyrbar, men tjänster och gentjänster. Förhoppningsvis kan jag återgälda tjänsten på något sätt i framtiden! glad.png

All hjälp uppskattas! Tveka inte och kontakta mig ifall du har lite tid att ge till en nybliven musikproducent blinka.png


Vänliga Hälsningar

Redigerat av k0ownzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej.

Har över 17 000 timmar på fruity loops men använder mig av 11an. Kan hjälpa dig om du verkligen vill de här för det är blod, svett och tårar som gäller hehe. Så tänk en extra gång sen skriv till mig om du är intresserad:) kevinakalonie@gmail.com

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...