Peder Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Hej! Finna ju många bud om detta! Är det Carolas Främling? Är det MJ´s Thriller? Är det Nordmans Ingenmansland? Är det Dire Straits Brothers in arms? Mvh Peder Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicGene Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 eller Lundells "Öppna Landskap"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomazopantera Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Eller Roxettes look sharp? Eller Abbas Arrival? Nä jag har faktiskt ingen aning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Har hört svaret på din fråga någonstans någon gång har jag för mig. Men eftersom jag egentligen inte bryr, har jag glömt bort 😮😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 Hej! Jag har hört flera olika (trovärdiga) svar! Kan det vara SAOL-CDrom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomazopantera Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Har hört svaret på din fråga någonstans någon gång har jag för mig. Men eftersom jag egentligen inte bryr, har jag glömt bort 😱😱 Det var ju också ett jävla svar... 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Procedomani Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Jag råkar nämligen veta att det är Yngve Stoors Mot Honolulu Strand som är mest såld genom tiderna... 😱 Öppna Landskap ligger som en stark tvåa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Quality never goes out of style!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallhagen Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Nothing compares to you, med Sinead o'Connor? En kvalifiserad gissning; jag har inga siffror, men när jag jobbade i skivaffär sålde den larvigt mycket mer än allt annat. Det var liksom 10-dubbla försäljningen mot andra listettor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts