Jump to content
Annons

Mixare/producenter/musiker :). Tacksam för hjälp med slutlig mixning bla.


Mey

Recommended Posts

Hej  🙂

Jag har under ett par år skrivit och producerat musik själv i min lilla hemmastudio. Jag har endast lagt upp enstaka låt på nätet. Sorry för bristande produktion (har jobbat en del på den biten nu), men ni kan ialf höra hur jag låter:

https://soundcloud.com/may-murad

Jag har en låt framför allt nu (som jag inte lagt upp) som jag endast behöver hjälp med att mixa!

Det är inom synthpop/soul. Vore tacksam för hjälp med detta.

Sedan har jag flera nästan färdiga/halvfärdiga låtar, mest inom pop/synthpop/soul/gospel, lite också åt det klassiska. Men nu har jag tröttnat på att göra det själv...och skulle tycka det vore roligt med ett närmare samarbete för att det ska låta så bra som möjligt. Någon att bolla ideer med samt ev skriva/producera nytt materail ihop med (förhoppningen att sen komma ut o framföra live).

Jag ses helst live i stockholm eller linköping. Men det kan också funka över nätet såklart.

/May

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Hej  🙂

Jag har under ett par år skrivit och producerat musik själv i min lilla hemmastudio. Jag har endast lagt upp enstaka låt på nätet. Sorry för bristande produktion (har jobbat en del på den biten nu), men ni kan ialf höra hur jag låter:

https://soundcloud.com/may-murad

Jag har en låt framför allt nu (som jag inte lagt upp) som jag endast behöver hjälp med att mixa!

Det är inom synthpop/soul. Vore tacksam för hjälp med detta.

Sedan har jag flera nästan färdiga/halvfärdiga låtar, mest inom pop/synthpop/soul/gospel, lite också åt det klassiska. Men nu har jag tröttnat på att göra det själv...och skulle tycka det vore roligt med ett närmare samarbete för att det ska låta så bra som möjligt. Någon att bolla ideer med samt ev skriva/producera nytt materail ihop med (förhoppningen att sen komma ut o framföra live).

Jag ses helst live i stockholm eller linköping. Men det kan också funka över nätet såklart.

/May

Hej May!

Jag ställer gärna upp och mixar! 

Tycker du har en skönt unik röst. 

Har två av mina mixar här: 

Jag är väl mest rock-gubbe, men är öppen för alla samarbeten. Också låtskriveri/producering.

Skriv ett PM om du är intresserad.

/ Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
På 2017-08-04 på 01:29, Mey säger:

Hej  🙂

 

Jag har under ett par år skrivit och producerat musik själv i min lilla hemmastudio. Jag har endast lagt upp enstaka låt på nätet. Sorry för bristande produktion (har jobbat en del på den biten nu), men ni kan ialf höra hur jag låter:

 

https://soundcloud.com/may-murad

 

Jag har en låt framför allt nu (som jag inte lagt upp) som jag endast behöver hjälp med att mixa!

Det är inom synthpop/soul. Vore tacksam för hjälp med detta.

 

Sedan har jag flera nästan färdiga/halvfärdiga låtar, mest inom pop/synthpop/soul/gospel, lite också åt det klassiska. Men nu har jag tröttnat på att göra det själv...och skulle tycka det vore roligt med ett närmare samarbete för att det ska låta så bra som möjligt. Någon att bolla ideer med samt ev skriva/producera nytt materail ihop med (förhoppningen att sen komma ut o framföra live).

 

Jag ses helst live i stockholm eller linköping. Men det kan också funka över nätet såklart.

 

/May

Hej May,

Sitter själv och pysslar med lite synthpop då det ligger mig varmast om hjärtat.
Nu har det ju gått ett tag sedan din förfrågan här, men jag tänkte ändå bara kolla om du fick hjälp eller om det finns intresse för någon form av samarbete?

Jag hittas enklast på: https://www.facebook.com/sideorderswe

mvh
/Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...