Jump to content
Annons

Hej kan nån kunnig ge mig ett bra pris att sälja detta för?


Pontus91

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det vet du egentligen bara själv. Hur mycket har du själv betalat för alltihop ? 

jag gav 6500kr men det är lågt pris min kompis tog livet av sig så det var ut av farsan hans jag fick köpa den så billigt men jag gör det för min skull för han var en bra vän och ville veta vad sakerna är värda jag är inte duktig på sånt att bedömma men om jag fick höra utav kunniga folk blir jag glad så kanske är det mycket eller för lite, för att hjälpa hans pappa med att köpa gravstenen.

Redigerat av Pontus91
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beklagar sorgen av din vän, det var verkligen hemskt tråkigt. Jag skulle i ditt fall försöka kolla prisjakt och annonser för att se vad liknande saker kostar styckvis. Och sedan utgå från det. Det kanske är jättefina grejer som du har men det är svårt att säga rakt av vad något är värt. Det hänger ju massor på vem som är köpare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Huvva! Det var en hel del du fick för de pengarna :-)

Först & främst - beklagar verkligen sorgen, tråkigt att höra. Sen, jag kan tyvärr inte hjälpa dig själv, har ingen som helt aning, men Vend.se kan vara ett bra ställe att kolla upp saker på, och Ebay kan även det ge ett bra hum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Huvva! Det var en hel del du fick för de pengarna :-)

Först & främst - beklagar verkligen sorgen, tråkigt att höra. Sen, jag kan tyvärr inte hjälpa dig själv, har ingen som helt aning, men Vend.se kan vara ett bra ställe att kolla upp saker på, och Ebay kan även det ge ett bra hum.

tack så mycket! stort tack kollar upp det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...