Jump to content
Annons

pme (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • 2 veckor senare...
pme (oregistrerad)

Folk på gearslutz verkar i alla fall vara ganska imponerande.

Fast folk verkar mest prata om deras licenshantering och det är ganska mycket

irritation...

Redigerat av pme
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Folk på gearslutz verkar i alla fall vara ganska imponerande.

Fast folk verkar mest prata om deras licenshantering och det är ganska mycket

irritation...

Tja, det är mycket hype på forum. Samma sak på kvr. Både med att hypa och gnälla över licenshanteringarna. Speciellt ilok men även alla andra. Tröttsamt. Folk har det för bra helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Tja, det är mycket hype på forum. Samma sak på kvr. Både med att hypa och gnälla över licenshanteringarna. Speciellt ilok men även alla andra. Tröttsamt. Folk har det för bra helt enkelt.

Det är inte ilok de gnäller över utan gobbler som påstås haft en massa skumheter för sig.
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nu menade jag kvr. Där gnälls det med jämna mellanrum en hel del på ilok. Sen är det inget licenssystem som det inte gnälls på där med.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Allt jag har av dem är en gratis överstyrnings-plugg som var....verkligen inte dålig, men ganska slät & saknade bett. Saturation Knob. Lät väldigt digitalt. Hur är deras pluggar generellt? Om man exempelvis skulle jämföra med Soundtoys eller Slate, som jag har en hel del av, hur är företagets generella sound i jämförelse?

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Glömt bort den här totalt. Jaja man har haft viktigare saker för sig. Kollade en video om den. Det jag gillar är att man kan få till riktigt bra flanger med den också och även tape stop om man önskar det. Ett plus jämfört med Slates som jag kör med. Overloud har ju också släppt en tape plugg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...