Jump to content
Annons

Söker DJ / remixare för samarbete


ZebTheCar

Recommended Posts

Hej!

Jag letar efter DJ:s / remixare att sammarbeta med.

Jag är själv låtskrivare och gör musik där jag försöker blanda äldre pop, rock och blues med lite mer moderna sound. Ett slags musikaliskt experiment som med tiden ska bli en hel platta är det tänkt. Några låtar självutgivna än så länge.

Jag har fått tipset mer än en gång om att samarbeta med DJ:s och folk som gör remixer för att på så sätt nå ut mer till fler möjliga lyssnare men även bygga upp kontaktnätet.

Jag tror själv att det hade kunnat bli väldigt spännande samarbete och jag vill nå väldigt långt med det här.

Ser det som en win-win-möjlighet helt enkelt! Där man kan ha nytta av varandra och att vi vill rejält uppåt.

För att lyssna på originallåtarna som än så länge är utgivna, senaste singeln kom förra veckan, så följ denna länk: https://open.spotify.com/artist/33jomjvYMTn4l9Lcx0HzGY

En remix på en av låtarna har det blivit hittills, då lät det så här (då var det jag själv som gjorde den):

Jag är öppen för alla möjliga remixer, det är en helt ny värld för mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...