Jump to content
Annons

Feedback på webbsida (musik / ljud)


Mixningskonsulten (oregistrerad)

Recommended Posts

Mixningskonsulten (oregistrerad)

Hejsan!

Någon som har koll på webbdesign och liknande? Eftersom jag inte är webbdesigner i grunden så får ni ha lite överseende med detta, men skulle således uppskattas med lite konstruktiv kritik från er som har bättre koll på området. Länk finns i signaturen.

Sidan är baserad på ett Wordpress tema och en drös plug-ins, men mer tid och pengar än vad som vågas erkännas har lagts ned på det hela. Det är tredje gången jag gör om den ganska grundligt sedan starten för lite drygt 2 år sedan. Så mycket lättare det är för personer som valt att bli "Webdesignskonsult". grin.gif

Vissa saker är inte färdiga ännu som jag har in mind. T ex beställningsformulär, men bara grovjobbet kvar där. Vidare ett tydligare avsnitt för blogg-inlägg (även detta ett stort projekt misstänker jag). Sedan så ser det lite konstigt ut i mobilen, och jag misstänker att temat jag valt är boven här då jag sett andra har liknande problem.

Med detta sagt, vad tycker ni om det hela so far? Vad kan förbättras? Osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...