Guest djay_maxwell Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 jag har sökt igenom världshav efter acapellan Hot stuff gjort av Donna summers. men kan aldrig hitta den... samm agäller för alla andra 70-80 tals låtar..går inte och hitta..någon som vet en gratis sida där den låten finns i acapella version eller någon som har den som kan skicka?svara gärna till min mail istället!/jean Link to comment Share on other sites More sharing options...
Impey Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 finns det ingen som vet var man kan hitta en sida där man kan ladda ner lagliga accapellor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcusRombo Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 finns det ingen som vet var man kan hitta en sida där man kan ladda ner lagliga accapellor Jo, men inte Donna's Hot Stuff. Om jag inte minns helt fel finns det ett forum som heter Crazypellas. Leta upp det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 tror att Fellers.co.uk har en del länkar till lagliga acapellor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 jag har sökt igenom världshav efter acapellan Hot stuff gjort av Donna summers. men kan aldrig hitta den... samm agäller för alla andra 70-80 tals låtar..går inte och hitta..någon som vet en gratis sida där den låten finns i acapella version eller någon som har den som kan skicka?svara gärna till min mail istället!/jean klart att dom inte går att hitta. det gjordes aldrig några acapellor av låtarna du letar efter, men det borde ju du som DJ veta. Kolla med skivbolagen/förlagen om någon har tid att leta fram takesen åt dig, dom brukar vara tillmötesgående med såna saker. Om man heter Joey Negro eller Rasmus Faber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts