Jump to content
Annons

acapellas

Guest djay_maxwell

Recommended Posts

Guest djay_maxwell

jag har sökt igenom världshav efter acapellan Hot stuff gjort av Donna summers. men kan aldrig hitta den... samm agäller för alla andra 70-80 tals låtar..går inte och hitta..någon som vet en gratis sida där den låten finns i acapella version eller någon som har den som kan skicka?svara gärna till min mail istället!/jean

• 3 months later...
Annons
Guest MarcusRombo
finns det ingen som vet var man kan hitta en sida där man kan ladda ner lagliga accapellor

Jo, men inte Donna's Hot Stuff.

Om jag inte minns helt fel finns det ett forum som heter Crazypellas. Leta upp det.

Guest Danny Cort
jag har sökt igenom världshav efter acapellan Hot stuff gjort av Donna summers. men kan aldrig hitta den... samm agäller för alla andra 70-80 tals låtar..går inte och hitta..någon som vet en gratis sida där den låten finns i acapella version eller någon som har den som kan skicka?svara gärna till min mail istället!/jean

klart att dom inte går att hitta.

det gjordes aldrig några acapellor av låtarna du letar efter, men det borde ju du som DJ veta. Kolla med skivbolagen/förlagen om någon har tid att leta fram takesen åt dig, dom brukar vara tillmötesgående med såna saker.

Om man heter Joey Negro eller Rasmus Faber.