Jump to content
Annons

Sångerska/låtskrivare söker producent/låtskrivare


SwedishCorn

Recommended Posts

Hej! Jag är en singer/songwriter baserad i Stockholm. Jag söker producenter/låtskrivare att sammarbeta med. Har en liten egen hemmastudio som funkar bra, det jag saknar mest i mitt skapande är att hitta någon att bolla ideér med och någon som göra mina låtar fetare med nice prodd. Min stil är väl någon slags pop med vissa indie inslag och ibland lite andra genres beroende på vilken låt, är svårt att beskriva ens egen musik haha. Länkar till min sc där jag laddat upp en privat länk på en ofärdig version av en av mina låtar.

Hoppas detta låter intressant för någon av er 🙂 skicka gärna ett meddelade om du är intresserad. 

/swedishcorn 

https://soundcloud.com/coriamusic/overdue/s-VzTrS

Redigerat av SwedishCorn
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej.

Jag skriver låtar och tre av dem har uppnått semifinalplaceringar i amerikanska Song of the Year (21000 bidrag) och engelska UK Songwriting Contest (7000 bidrag).

Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som kan sjunga in mina låtar. Idag har jag bara tillgång till demosångerskor, visserligen mycket professionella, men jag skulle vilja ha någon som har ambitioner om en karriär och kan presentera sig själv och mina låtar för branschen. Om du är intresserad kan jag skicka några producerade demolåtar till dig.

Mvh Torgeir

torgeirnilsen@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...